CaseWare overal en altijd beschikbaar

Image - Office
Icon - Uptodate

Altijd up-to-date

Icon - 2FA

Tweefactorauthenticatie

Icon - Cloud Security

Data veilig in de cloud

CaseWare

Speciaal voor accountantskantoren hebben we samen met FullFinance CaseWare on Intune ontwikkeld. Hiermee kunnen we CaseWare Working Papers volledig geautomatiseerd installeren op elk werkstation en is het voor je medewerkers overal en altijd beschikbaar.

Met CaseWare on Intune bieden wij accountants de mogelijkheid om per direct afscheid te nemen van de dure serveromgeving. De unieke oplossing van Asista combineert de uitgebreide functionaliteiten van CaseWare Working Papers met de veilige opslag en toegangsbeveiliging van CaseWareCloud.

Vanaf € 15 per medewerker per maand

CaseWare on Intune is altijd up-to-date

CaseWare on Intune op desktop of laptop is altijd up-to-date. Alle wijzigingen in een klantdossier worden doorlopend gesynchroniseerd. Een back-up maken is overbodig. 

Als accountantskantoor kun je elke nieuwe versie van CaseWare on Intune testen. Als iedereen tevreden is dan zetten we de acceptatieomgeving klaar. Je medewerkers kunnen dan zelf bepalen wanneer ze hun werkstation een update geven. Een eenvoudige herstart is voldoende. Op deze manier kunnen we aanpassingen doorvoeren zonder dat het werk komt stil te liggen.

Onze OTAP-formule

Ontwikkelen

Ontwikkelen

Testen

Testen

Acceptatie

Acceptatie

Productie

Productie

Ontwikkelen

Met Windows 10 kunnen updates en aanpassingen binnen CaseWare Working Papers worden doorgevoerd. Wijzigingen hebben geen invloed op de werkplekken van de medewerkers.

Ontwikkelen

Met Windows 10 kunnen updates en aanpassingen binnen CaseWare Working Papers worden doorgevoerd. Wijzigingen hebben geen invloed op de werkplekken van de medewerkers.

Testen

Zijn de aanpassingen klaar dan kunnen je medewerkers de functionaliteiten uitvoerig
testen in een testomgeving.

Acceptatie

Alles getest en goedgekeurd? Dan zetten wij een exacte kopie van de acceptatieomgeving klaar in Microsoft Intune. De nieuwe versie van CaseWare Working Papers is dan klaar voor installatie.

Productie

De update duurt slechts enkele minuten. Gebruikers hoeven zich niet af te melden en kunnen een eigen moment kiezen. De impact op het operationele proces is daarmee verwaarloosbaar.

Veilig werken in de cloud

Met CaseWare on Intune is data veilig opgeslagen bij CaseWareCloud en 24/7 beschikbaar via tweefactorauthenticatie. Bij verlies of diefstal van een laptop zijn zowel de data als de software beschermd tegen onbevoegden. Je bepaalt zelf wie toegang heeft tot welke informatie. En wil je de rollen en rechten aanpassen… geen probleem. Wijzigingen kunnen op elk moment en zonder vertraging worden doorgevoerd op de werkstations.

Alle voordelen van CaseWare on Intune

Icon - Lamp

Meer dan 20 accountantskantoren werken efficiënter met
CaseWare on Intune

Ontdek wat jij kunt besparen

Wil je weten hoeveel je jaarlijks betaalt voor werkplekbeheer, CaseWare on Intune of beide? Selecteer eenvoudig het aantal medewerkers en kies welke diensten je van ons af wilt nemen.

Deze berekening is exclusief btw, opstartkosten en de licentiekosten voor Microsoft 365 (Office 365).

Bereken het tarief met de Asista Rekentool voor desktop of laptop

Per medewerker

Per maand

Per jaar

Werkplekbeheer

CaseWare on Intune

per maand

In 6 stappen een toekomstbestendig accountantskantoor

Inventarisatie

Inventarisatie

Overdracht

Overdracht

Voorbereiden

Voorbereiden

Pre-migratie

Pre-migratie

Migratie

Migratie

Nazorg

Nazorg

Inventarisatie

Eerst brengen we het huidige applicatielandschap in kaart, bekijken we de aanwezige hardware en de verbindingen en stellen een planning op. We denken mee over de meest gebruikersvriendelijke inrichting.

Inventarisatie

Eerst brengen we het huidige applicatielandschap in kaart, bekijken we de aanwezige hardware en de verbindingen en stellen een planning op. We denken mee over de meest gebruikersvriendelijke inrichting.

Overdracht

Na de inventarisatie nemen we de lokale netwerkomgeving van het kantoor in beheer. We maken indien nodig afspraken om het lokale netwerk te vervangen, schakelen eventueel externe hardware- en softwareleveranciers in en bespreken de gewenste details van de inrichting. In deze stap zetten we het raamwerk van de nieuwe omgeving klaar.

 

Voorbereiden

Stap 3 gaat over de technische inrichting. We bereiden de standaarddiensten van Asista (zoals Duo, Exclaimer, SSPR, Printix) voor en zorgen dat je na de migratie eenvoudig toegang krijgt tot de gewenste softwareapplicaties.

Pre-migratie

Gedurende de vierde stap testen we de nieuwe installatie. We doorlopen het hele proces en kijken daarbij door de ogen van de gebruiker. In de testfase vragen we jullie om zoveel mogelijk acties uit te voeren. Op deze manier kunnen we de nieuwe werkplek kritisch controleren. Is iedereen tevreden met de uitkomsten, dan vragen we akkoord voor de definitieve migratie. 

Migratie

Na het testen wordt de migratie in gang gezet. Op de achtergrond synchroniseren we de systemen en de werkstations van de medewerkers worden op een gepland tijdstip gereset. Alle gebruikers binnen je kantoor krijgen vervolgens instructies om de vernieuwde werkplek in gebruik te nemen. De oude serveromgeving blijft veelal volledig intact zodat er een minimale onderbreking is in de productiviteit van de medewerkers.

Nazorg

Voordat wij de oude serveromgeving uitzetten, ontvang je een back-up. Na de ingebruikname blijven wij op de achtergrond beschikbaar voor vragen of eventuele problemen. Neem je een nieuwe medewerker aan, dan beweegt Asista mee. Een werkplek installeren is makkelijk en snel.