Lagere kosten
Veilig en betrouwbaar
Snel en schaalbaar
Asista heeft jarenlange ervaring met systeem- en applicatiebeheer bij accountantskantoren. We kennen de werkprocessen, spreken dezelfde taal en weten dat betrouwbaarheid essentieel is in het vakgebied.
Als ICT-specialist laten wij financieel specialisten meer rendement halen uit bestaande softwarepakketten. Van werkplekbeheer tot en met Caseware on Intune en Microsoft 365; onze oplossingen zijn ‘Secure by Design’ en maken het werk een stuk leuker.
Eerst brengen we het huidige applicatielandschap in kaart, bekijken we de aanwezige hardware en de verbindingen en stellen een planning op. We denken mee over de meest gebruikersvriendelijke inrichting.
Eerst brengen we het huidige applicatielandschap in kaart, bekijken we de aanwezige hardware en de verbindingen en stellen een planning op. We denken mee over de meest gebruikersvriendelijke inrichting.
Na de inventarisatie nemen we de lokale netwerkomgeving van het kantoor in beheer. We maken indien nodig afspraken om het lokale netwerk te vervangen, schakelen eventueel externe hardware- en softwareleveranciers in en bespreken de gewenste details van de inrichting. In deze stap zetten we het raamwerk van de nieuwe omgeving klaar.
Stap 3 gaat over de technische inrichting. We bereiden de standaarddiensten van Asista (zoals Duo, Exclaimer, SSPR, Printix) voor en zorgen dat je na de migratie eenvoudig toegang krijgt tot de gewenste softwareapplicaties.
Gedurende de vierde stap testen we de nieuwe installatie. We doorlopen het hele proces en kijken daarbij door de ogen van de gebruiker. In de testfase vragen we jullie om zoveel mogelijk acties uit te voeren. Op deze manier kunnen we de nieuwe werkplek kritisch controleren. Is iedereen tevreden met de uitkomsten, dan vragen we akkoord voor de definitieve migratie.
Na het testen wordt de migratie in gang gezet. Op de achtergrond synchroniseren we de systemen en de werkstations van de medewerkers worden op een gepland tijdstip gereset. Alle gebruikers binnen je kantoor krijgen vervolgens instructies om de vernieuwde werkplek in gebruik te nemen. De oude serveromgeving blijft veelal volledig intact zodat er een minimale onderbreking is in de productiviteit van de medewerkers.
Voordat wij de oude serveromgeving uitzetten, ontvang je een back-up. Na de ingebruikname blijven wij op de achtergrond beschikbaar voor vragen of eventuele problemen. Neem je een nieuwe medewerker aan, dan beweegt Asista mee. Een werkplek installeren is makkelijk en snel.
Doe vandaag nog de Quick Scan en ontdek of jouw accountantskantoor klaar is voor de overstap naar de veilige, serverloze werkplek van Asista.
Door je in te schrijven voor deze nieuwsbrief geef je ons toestemming om inzicht te verkrijgen in jouw lees- en klikgedrag. Afmelden kan op ieder moment. Voor meer informatie over hoe wij met persoonsgegevens omgaan, verwijzen we je door naar onze privacy- en cookieverklaring.