Traditioneel bellen, dat kan echt niet meer...

Bellen zonder gedoe en bereikbaar zijn voor al je relaties. Belplannen, belgroepen, wachtmuziek, wachtrijen en keuzemenu's. Alles is mogelijk met Asista VoiceNow. Met een minimale investering sluiten we uw hele bedrijf inclusief alle vestigingen aan op een volledig beveiligde online telefooncentrale. Alle collega's kunnen 'intern' bellen en flexibel bereikbaar zijn waar ze maar willen.

 

Voordelen

  • Overal bereikbaar kunnen via uw vaste nummer (ook op mobiel via een App)
  • Ook bereikbaar tijdens uitval van uw internetverbinding
  • Geen investeringen in een telefooncentrale
  • De telefooncentrale kan meegroeien en eventueel ook weer krimpen
  • Geavanceerde functies zoals voicemail, gespreksopname, fax to email, keuzemenu's, groepsgesprekken, videovergaderen
  • Videobellen voor hetzelfde tarief als normaal bellen
  • Directe besparing op uw vaste en variabele telefoonkosten

VoIP telefonie staat voor Voice over IP: bellen via het internet. Heel simpel eigenlijk: u heeft al een internetverbinding en deze gebruikt u met VoIP ook voor telefonie. Doet u veel zaken in het buitenland? Met hetzelfde gemak sluiten wij een buitenlandsnummer aan op uw centrale. Uw internationale klanten kunnen u bereiken zonder hoge internationale telefoonkosten.

 

Inloggen in de telefooncentrale van Asista: https://voip.asista.nl

 

Uitleg bij het gebruik van onze telefooncentrale: https://voipwiki.asista.nl

 

Vergelijkingstabel telefoonkosten
  Asista KPN
Starttik € 0,04 per gesprek € 0,12 per gesprek
Vast € 0,022 per minuut € 0,190 per minuut
Mobiel € 0,089 per minuut € 0,190 per minuut

 

Bron: https://www.kpn.com/zakelijk/telefonie/tarieven.htm [laatste controle 09-06-2019]