Narrowcasting is het uitzenden van informatie op moderne beeldschermen. In tegenstelling tot broadcasting is narrowcasting gericht op een specifieke doelgroep op een specifieke plaats.

 

Narrowcasting kan heel breed ingezet worden en is voor elk bedrijf een mooie en moderne manier om naar binnen (eigen personeel) of naar buiten toe (klanten, bezoekers, patiënten) te communiceren! 

 

Narrowcasting binnen een grote organisatie of internationaal bedrijf kan dienen als een soort elektronische nieuwsbrief. Al wachtende op de lift of bij de koffieautomaat wordt het personeel snel geïnformeerd over het laatste bedrijfsnieuws. Omdat de narrowcasting uitzending voor en door het personeel is, blijft iedereen betrokken bij het reilen en zeilen van het bedrijf!



 

Enkele voorbeelden van narrowcasting presentaties die u kunt inzetten bij interne communicatie:
 

  • Verjaardagen van personeel
  • Interne vacatures
  • Voorstellen nieuw personeel
  • Jubilea of andere feestelijke gelegenheden
  • Nieuwe producten of diensten
  • Lokaal weerbericht
  • Lokaal/regionaal nieuws
  • Lokale verkeersinformatie
  • Bewegwijzering
  • Sales targets / KPI’s
  • Verwelkoming bezoekers
  • Onderlinge poules bij grote sportevenementen